۱۳۹۰ اسفند ۳, چهارشنبه

چتربازی(!) حرفه ای مجاهدین خلق، زمانی که مجاهدین خلق، از کمپین تبلیغاتی نامزدهای ریاست جمهوری آمریکا هم سو استفاده می کنند...!

چند نفر مشغول درست کردن آش نظری بودند و گوشت گوسفند مفصلی نیز داخل آن ریخته بودند، عرب بیابانگردی وارد جمع آنها شد و موش مرده ای را داخل دیگ انداخت و گفت: "انا شریک" یعنی من هم در این دیگ شریکم...!!

حال حکایت مجاهدین خلق است: 

عادت شریف مجاهدین خلق این است که خود را به دیگران بچسبانند و دقیقا در حساس ترین لحظات از زحمات دیگران سو استفاده کنند.


نمونه بارز آن سو استفاده مریم رجوی از عکس ندا آقا سلطان است. ندا به صورت مشخص برای آزادی و دمکراسی کشورش به خیابان رفته بود، اما گروهی چون مجاهدین خلق، که حتی آزادی پوشش را برای اعضا خود به رسمیت نمی شناسد و چون جمهوری اسلامی، آنها را مجبور می کند که روسری به سر کنند، از اسم ندا سو استفاده می کنند و همینطور که در این عکس می بینید، مریم رجوی چون یک انگل، خودش را به عکس ندا آقا سلطان چسبانده است...!


این رفتار مجاهدین، مانند رفتار رژیم اسلامی است که آزادی خواهان ایرانی را بسیجی جا می زند و به قول معروف شهید دزدی می کند!

حال اتفاق مشابه بامزه ای نیز اخیرا در واشینگتن افتاده است، 384 سرباز سابق، برای حمایت از ران پال، برای رژه به جلوی کاخ سفید می آیند و هنگام رژه آنها، طبق معمول این مجاهدین خلق هستند که خود را  خود را بین دوربین ها و رژه سربازان قرار می دهند...!

فیلم این اتفاق را در اینجا می توانید ببیند: 


----------------------------لینک بالاترین------------------------






۲ نظر:

ناشناس گفت...

http://ayarann.blogspot.com/2011/11/blog-post_25.html

ناشناس گفت...

کوس ننه ات. که هم به کوس ننه ات بره و هم به حساب ممد پدوفو. منم خداناباور هستم ولی کوس ننه ات. کوس ننه مسعود رجوی و کوس مریمشون. تو هم کوس ننه ات.