۱۳۹۰ بهمن ۲۱, جمعه

آقای بالاترین، مجاهدین فحاشی می کنند، شما برای من اخطار بی اساس می فرستی؟

جالب است، مجاهدی فحاشی می کنند، بالاترین برای من اخطار می فرستد 

آقای بالاترین، کجای این جمله من که گفته ام این کاربر، می گفته که مجاهد نیست، خلاف واقع بوده است؟! خودش دو خط پایین تر، تایید کرده و می گوید هنوز مدعی است که مجاهد نیست، حالا سوال من این است، چطور برای یک جمله که هیچ توهین یا حمله ای نیست، شما برای من ایمیل اخطار می فرستید، اما در مقابل فحاشی همان مجاهدین، در همان لینک سکوت می کنید؟! 

ایا این رفتار درست و اخلاقی است؟!

حالا می دانم که بالاترین می رود ، نظرات مرا حذف می کند! بعد می گوید تو فحش دادی و اکانت مرا می بندد! 
بعد هم که می گویم چرا حساب مرا بسته اید، من که توهینی نکرده ام، به دروغ می گویند برایت ایمیل زده ایم و گفته ایم چه فحشی دادی! در حالی که هیچ ایمیلی نمی فرستند و نفرستاده اند. .(اینجا)


از این صفحه را فریز کرده ام، که بالایاران طرفدار مجاهدین، دیگر نتوانند به چنین روشی دست بزنند. اینجا 

لذا ، لینک این نوشته در بالاترین  که البته لینک را در همان چند ثانیه اول، حذف کردند، اما مجاهدین این امکان را داشتند که به آن منفی بدهند.


۱ نظر:

ناشناس گفت...

in balatarinam dige gohesho daravorde
malom nist kodom kos keshi dare edarash mikone in site ro ?