۱۳۹۰ اسفند ۲, سه‌شنبه

نقش اساسی مجاهدین در بدبختی امروز ما...!/ ترورهای مجاهدین، دو بار چون خنجر بر پشت مردم ایران فرو رفته است...!

مجاهدین خلق با دست یازیدن به خشونت و ترور، دوبار به مردم ایران خیانت عمده کردند:

-         اولین خیانت مجاهدین خلق:
زمان شاه و با ترور های آن دوران،
آن ترور ها بشدت شاه را ترساند و به شاه نیز این بهانه را داد که برای مقابله با این ترورها، دست ساواک را در سرکوب مخالفین و آزادی خواهان باز بگذارد. این فضای بسته و سرکوب وحشتناک ساواک، فضا را برای وقوع انقلاب ایران آماده کرد.
بدون هیچ شکی، ترورهای مجاهدین در قبل از انقلاب، شرایط وقوع انقلاب ایران را تسهیل کرد و در نهایت دیوی به نام خمینی را بر گرده مردم ایران سوار کرد.
شاید اوج این اعمال تروریستی مجاهدین خلق، ترور مستشاران آمریکایی در ایران بود.

-         دومین خیانت مجاهدین خلق:
ترورهای بعد از انقلاب!
مجاهدین بعد از انقلاب و بعد از اینکه خمینی آنها را در قدرت جای نداد، مجددا دست به اسلحه بردند و شروع به ترور کردند. این ترورها، هدیه ای ارزنده برای خمینی بود، چرا به استناد همین خشونت ها، متقابلا می توانست دست به خشونت بزند و از همه مهمتر، آزادی فعالیت سیاسی را در جامعه از بین ببرد.

ده ها سال از فعالیت مجاهدین خلق می گذرد، اما هنوز منش و تفکر تروریستی بر این سازمان حکمفرما است، به دلیل فشارهای اروپا و دولت آمریا، این سازمان اعلام کرده که دیگر دست به ترور نخواهد زد؛ اما منش این سازمان همچنان مبتنی بر خشونت است.

بعد از سالها، اگر کسی کوچکترین انتقادی از این گروه بکند، با زدن انگ و اتهامات ابلهانه، سعی خواهند کرد او را تخطئه کنند.

پی نوشت:
به عنوان یک ایرانی خوشحالم که بالاخره ماجرای کمپ اشرف، بدون خشونت به سرانجام رسید و مریم رجوی، قبول کرد که مجاهدین از این کمپ به محل مورد نظر دولت عراق منتقل شوند.

بدون شک حضور مجاهدین در کمپ لیبریتی عراق، دسترسی آنها را به فضای بیرون آزادتر می کند و این کمک بزرگی به اعضا نگون بخت مجاهدین است که توسط رهبران این فرقه شستشوی مغزی شده اند.

----------------------لینک این مطلب در بالاترین--------------






۲ نظر:

ناشناس گفت...
این نظر توسط یک سرپرست وبلاگ حذف شد.
ناشناس گفت...

چنتا وبلاگ به اسمته,تو کدومي