۱۳۹۰ آذر ۷, دوشنبه

بی شرم تر از مجاهدین خلق، فقط خودشان هستند/ با سابقه مزدوری برای صدام، سازمان بین المللی دیده بان حقوق بشر را مزدور می خوانند...!

یک مطلب از سازمان معتبر و بین المللی دیده بان حقوق بشر را در بالاترین لینک کرده بودم، در این گزارش مفصل، سازمان فوق به نقض سیستماتیک حقوق بشر توسط سران مجاهدین می پردازد و توضیح می دهد که چگونه این گروه به شکنجه و کشتن اعضا ناراضی دست می زند.

طبیعتا این لینک مورد حمله کاربران طرفدار سازمان مجاهدین قرار گرفت، که البته چیز عجیبی نیست و تلاش آنها برای حذف عقیده مخالف و منتقدین چیز جدیدی نیست؛ اما نکته بامزه، کامنت چند نفر از این کاربران بود که سازمان دیده بان حقوق بشر را مزدور رژیم آخوندی می دانستند و معتقد بودند که سازمان دیده بان حقوق بشر، به دروغ این گزارش را جعل کرده تا به رژیم آخوندی کمک کند، آنها با بی شرمی تمام معتقد بودند که سازمان دیده بان حقوق بشر، بازیچه دست آخوندها است...!

البته تنها کاربران طرفدار مجاهدین  به انگ چسباندن روی نیاورده بودند، آنها لینک هایی را از سایت های مجاهدین ارایه می کردند که نشان می داد سازمان مجاهدین خلق نیز چنین نظری دارد.

طبیعی است که هر سازمان و نظام انسان مداری، با دیدن این گزارش سعی در بهبود رفتار خود می کند و اگر احساس می کرد این گزارش غیر منصفانه است، از سازمان های بین المللی فوق دعوت می کرد که بیایند و این مساله را مجدد بررسی کنند، اما شیوه انگ چسباندن، تنها کار گنه کارانی است که در پی رد گم کردن هستند.

این رفتار عجیب شبیه رفتار رژیم آخوندی است که گزارش سازمان های معتبر بین المللی، چون عفو بین الملل را مبنی بر نقض حقوق بشر در ایران  گزارش های دروغ می داند و این سازمان ها را بازیچه دست امپریالیسم قلمداد می کند...!

این برخورد، نشان می دهد که چطور این سازمان خوی دیکتاتوری دارد و قابلیت این را داد که در صورت دست یافتن به قدرت، تبدیل به جمهوری اسلامی دیگری شود و مسعود رجوی تبدیل به ولی فقیه دیگری.




۱ نظر:

ناشناس گفت...
این نظر توسط یک سرپرست وبلاگ حذف شد.