۱۳۹۰ مهر ۲۷, چهارشنبه

جوابیه به بانو بالایار در پی تبدیل شدن بالاترین به سخنگوی مجاهدین: دمکراسی به معنای این است که جلوی سو استفاده یک اقلیت و استیلای آن بر اکثریت گرفته شود.

نوشته ام سبیلو های اشرف، چون یکی از معجزات مسعود نیم وجبی این است که هم زنان و  هم مردان در آن اشرف خراب شده، سبیل دارند.

متاسفانه بالاترین تبدیل به ارگان رسمی گروه تروریستی مجاهدین خلق شده است، سخنگو بودن هم شاخ و دم ندارد. سخنگو بودن و ارگان سازمان مجاهدین خلق بودن یعنی اینکه درباره مجاهدین فقط طرفداران این سازمان اجازه داشته باشند به تمجید از این ارگان تروریستی بپردازند، مخالفین نیز با اگر انتقادی کنند، به شکلی سازمان یافته، با منفی گله این گروه، حذف شوند.

و اما بعد، بانو بالایار در پاسخ به نوشته اخیر من، جوابی مفصل داده بودند. من نوشته بودم:  جناب بالاترین، این سو استفاده آشکارا از روح دمکراسیاست...! چرا رژیم از تسخیر بالاترین به دست مجاهدین حمایت می کند؟ 

 و در آن به تفضیل توضیح داده بودم که چطور مجاهدین خلق به صورتی آشکارا کنترل بالاترین را به دست گرفته اند و در این میان، رژیم ایران نیز بسیار از این ماجرا خوشبخت است، چون به جای یک سایت تاثیر گذار چون بالاترین، یک سایتی وجود دارد که بسیاری از اخبار درباره مجاهدین خلق است.
بانو بالایار در جواب من محبت کرده اند و نوشته اند:

"mitra
حدود 
۲۱ ساعت قبل گفت:
دوست گرامی؟؟؟ ۲۰٪؟!! این را چه جوری حساب کردین؟ چون من تا چند هفته را بررسی کردم و هیجوقت این لینکها به ده درصد هم نرسید. با این وجود:
کسانی هستند که در موارد مشکلات غر می‌زنن. بعضی‌ها قهر می‌کنن. بعضی‌ها حرف دیگران را تکرار می‌کنند و به افسوس سر تکان می‌دهند. بعضی‌ها اما راه حل ارائه می‌کنند که ممنون این گروه آخر هستیم. دوست بسیار عزیزی طی تماس با ایمیل یک راه‌حل بسیار مناسب و عادلانه و بر اساس دموکراسی در اختیار ما گذاشتن. چون اجازه ندارم اسم ایشون را بگم، فقط ازشون به خاطر راه حل منطقی که معلومه روش فکر کردن تشکر می‌کنم 
اما:۱از ما نخواهید که هیچ ایده‌ای را حذف کنیم. حتی دشمن خود. میگن آدم عاقل از یک سوراخ دو بار گزیده نمیشه. ما یک بار تصمیم گرفتیم که کسی را به دلیل ایده یا بیانی از بالاترین اخراج نکنیم و بر این تصمیم به هر قیمت باقی خواهیم ماند. "

بانوی عزیز، در جواب شما نکات ذیل را عرض می کنم:

یک- دعوتنماه برای بالاترین آزاد نیست، در نتیجه اگر می خواهید سایت بالاترین اعتباری برایش باقی بماند، باید تمام گروه ها در آن حضور داشته باشند، نه اینکه یک گروه به صرف داشتن پول و گسیل نیرو، کنترل سایت را بدست گیرد. چنین سایتی دیگر بالاترین نخواهد بود.

دو- مجاهدین خلق برای گردهم آیی های خود با پول دانش آموزان لهستانی را به پاریس، یا با پول بی خانمانان آمریکا را به جلوی ساختمان های دولتی آمریکا می برند. یادمان باشد که تجمع پاریس آنها پانزده هزار نفر بود، یعنی برای همان تجمع پانزده هزار نفره، اینها به اندازه کافی نفر نداشته اند. وقتی یک گروهی در خوشبیاننه ترین حالت، حدود چهل هزار طرفدار دارد،(یعنی به ازا هر دو هزار نفر یک نفر) چرا باید به قول شما ده درصد از فضای بالاترین را اشغال کند؟ آیا این اشغال حق دیگران نیست؟!

سه- مهمترین مساله، این است که این گروه با سو استفاده از قوانین بالاترین به نقض روح آزادی بیان می پردازد. چرا باید هر انتقادی از گروه مجاهدین، با منفی های گله ای این گروه، حذف شود و دیده نشود؟ آیا این نقض آزادی بیان نیست؟

چهار- کسی نخواست این کاربران را از بالاترین اخراج کنید، اما اجازه با تغییر الگوریتم های بالاترین، اجازه ندهید بالاترین تبدیل به بلندگوی مریم رجوی و مسعود لجنی شود. برای بسیاری از کاربران، این بی احترامی به انسان های اسیری است که در اشرف، شستشوی مغزی شده اند و  گرفتار این گروه تروریستی شده اند. اجازه دهید منتقدین مجاهدین نیز حرفشان را بزنند. آیا این خواسته زیادی است؟

قبلا به شما پیشنهاد کرده بودم که لااقل منفی های گله ای این گروه را (خصوصا زمانی که با هم است)، منفی سیستماتیک تلقی کنید و آن را بی اثر کنید.

به این روش، حداقل وقتی من یک دروغ شاخدار از مجاهدین می بینم، من نوعی می تواند جواب آنها را بدهد. ببینید کار ما به کجا رسیده که برای حق خودمان درباره روشنگری در باره این گروه، التماس می کنیم! براستی وقتی این گروه، با مخالفین خود در عرصه مجازی، آن هم در زمانی که هیچ قدرتی ندارد، اینچنین چکشی عمل می کند و مخالفین را خفه می کند، در محیط واقعی چه می کند؟!

بانو بالایار در ادامه نوشته است:
"بعدش هم خوب مبارز نستوه درست میگه. چرا کار گروهی نمی‌کنید؟ این مجاهدها یک کار بلدن خوب هم بلدن آن هم کار سازمانی است خوب همه گروه‌های دیگه هم کار گروهی بکنن."
بانوی عزیز،
مجاهدین خلق از منابع مالی صدام استفاده می کرده اند و هنوز نیز بابت آن مزدوری، پول بسیار دارند، بماند که هنوز برخی از منابع مشکوک نیز به تامین این گروه می پردازند. نباید از کاربران معمولی چون ما توقع داشته باشید بتوانیم مانند آنها کار سازمان یافته کنیم. ما مانند انها ذوب در ولایت مسعود رجوی نیستیم و به کار نظام یافته و تقلب آمیز نیز اعتقادی نداریم.

در پایان فقط یک سوال مطرح می کنم، اگر جای مجاهدین، گروه خامنه ای دویست اکانت یدکی بدست آورده بود و روزها خوبی مجتبی خامنه ای را لینک می کرد، آیا شما نباید واکنش نشان می دادید؟! تصور می کنید بین مسعود لجنی و خامنه ای ضحاک، چقدر تفاوت وجود دارد؟!

در پایان اینکه، کسی خواستار حذف مجاهدین نیست، ما خواستار این هستیم که اندکی فضا نیز به ما بدهید، دمکراسی به معنای این نیست که فضا یکطرفه در اختیار مجاهدین باشد. حداقل درخواست این را داریم که جلوی سو استفاده آنها از قانون را بگیرید و اجازه ندهید صدای انتقاد امثال مرا خفه کنند.

لینک این مطلب در بالاترین---


۴ نظر:

ناشناس گفت...

با درود خدمت استاد گمنامیان عزیزو سایرهموطنان وخوانندگان وبلاگ ایشان.
گمنام عزیز__ کامران روشنگر__ هستم و پا به پای همه اتئیستها و خردگرایان و دوستداران راه واقعی آزادی و رسیدن به اصل کرامت انسان و اهل تفکر و استدلال و منطق"سایت بالاترین را با قرار دادن نظر زیر در بالاترین و صفحه شخصی و وبلاگ شما تا اطلاع بعدی و توافق و نظر جمعی تحریم میکنم .
(((تازمان خروج کامل اشرارمسلح باند مافیایی و تروریستی رجوی دربالاترین فعالیت نخواهم کرد. (حرکت به سمت آزادی و رسیدن به دموکراسی منطبق بااصل کرامت انسان"درگرو همکاری و اتحادو کارمشترک بااشراروتروریستهای باندرجوی واسلامگراهای سبزوسیاه نیست)

ناشناس گفت...

این لینک به علت ارسال لینک تکراری با تغییر در آدرس حذف شد.

چه تو دهنی خوردی ..... مثل خمینی رهبرت کفن پارت ...

گمنامیان گفت...

ضمنا،
این نوشته در در این آدرس در بالاترین موجود است،
بهترین لینک روز بالاترین هم بود،
تا چشم مریم لجنی مثل کفن مسعود لجنی پاره شود.

گمنامیان گفت...

http://balatarin.com/permlink/2011/10/19/2767244