۱۳۹۰ مهر ۲۶, سه‌شنبه

آقای بالاترین، این سو استفاده آشکارا از روح آزادی بیان و دمکراسی است...! چرا رژیم از تسخیر بالاترین به دست مجاهدین حمایت می کند؟


به قول معروف، من جانم را می دهم تا مخالفم نظرش را بگوید، اما این به معنای این نیست که کل جامعه را در بست در اختیار گروه اندکی از مخالفین قرار دهیم. 


احترام به حقوق اقلیت و حقوق اکثریت اصول مشخصی دارد، نمی توان به گروهی اندک اجازه داد همه امکانات سخن گفتن را به تنهایی در اختیار گیرد، این خلاف آزادی بیان و دمکراسی است. 


چند واقعیت مشخص وجود دارد، نمی توانم چشم را بر آن بست:

-         اگر پنجاه یکصد بسیجی با اکانت تقلبی جو بالاترین را بدست گیرند، آیا می توان گفت که بنا به آزادی بیان و دمکراسی، نباید آنها را حذف کرد؟! آنها با تقلب و با اکانت تقلبی در حالی که تعدادی بسیار اندک طرفدار دارند، خود را نماینده اکثریت ایرانیان می دانند. تعداد مجاهدین و طرفداران آنها حداکثر به بیست هزار نفر می رسد، چه آنکه اگر طرفداران این گروه تروریستی بیشتر از این بود، ناچار نمی شدند ریسک کنند و با پرداخت پول، افراد بی خانمان را به همایش خود در پاریس یا نیویورک بیاورند.(اینجا]
-         این گروه با استفاده از پول قاچاق آدم و مزدوری صدام، بر سر پا است و به حیات خود ادامه داده است
-         سایت بالاترین برای جنبش آزادی خواهی ایران، اهمیت بسیار دارد، چرا که وبلاگ نویسان به تبادل افکار می پردازند و با افکار نوین آشنا می شوند.
-         به لجن کشیدن این سایت، برای ارتش سایبری رژیم نیز یه اولویت است و دیده ایم که چگونه در صدد نابودسازی این سایت است. یکی از شیوه های نابود سازی بالاترین، تبدیل کردن بالاترین به بلندگوی مجاهدین است، طبیعتا بالاترین به عنوان بلندگوی مجاهدین دوزار هم دیگر ارزش و اعتبار نخواهد داشت. لذا ارتش سایبری نیز از اعمال مجاهدین حمایت می کنند. بدون هیچ شکی رژیم ایران ترجیح می دهد بالاترین به دست گروه تروریستی و بی ریشه مجاهدین بیافتد،  تا اینکه در آن مطالب تشویق به سکولاریسم و آزادی بیان و دمکراسی نشر شود.
-         مجاهدین خلق نیز برای معتبر و پرطرفدار نشان دادن خود نزد سیاستمداران خارجی، نیاز دارد که از بالاترین سو استفاده کند و مثلا با داغ شدن تعداد زیادی لینک آنها، و یا بالارفتن رنکینگ سایت های آنها، پشتوانه مردمی برای خود جعل کند.
-         آمار لینک هایی که از سایت های مجاهدین در بالاترین به چشم می خورد، بسیار بالا و گاهی حدود بیست درصد است.
-         آمار طرفداران واقعی مجاهدین در جامعه ایرانی کمتر از (یک دو هزارم) جامعه است. یعنی از هر دو هزار نفر یک نفر طرفدار مجاهدین هستند.
-         به دیگر عبارت، طرفداران مجاهدین با اکانت های تقلبی خود، به جای اینکه از هر دوهزار لینک، یکی متعلق به آنان باشد، از هر پنج لینک یکی متعلق به آنان شده است و این سو استفاده آشکار از آزادی بیان و دمکراسی است.
-         موضوع وقتی وحشتناک می شود که می بینیم این گروه تروریستی، نه تنها جای دیگران را تنگ کرده اند، بلکه با رای های منفی گله ای و هماهنگ شده خود، اجازه فعالیت به دیگران را نیز نمی دهند.



-            این به معنای حذف مخالفین نیست، بلکه کار و عمل مجاهدین است که به معنای سو استفاده از دمکراسی و حذف دیگران است، چون صندلی دیگران را به ناحق اشغال کرده اند/ جمهوری اسلامی و مجاهدین شباهت بسیار دارند، هر دو با دروغ و تقلب و زور، طرفداران یک عقیده احمقانه و کوچک را نماینده کل و یا اکثریت مردم ایران معرفی می کنند.

-         کسی نگفت مجاهدین حذف شود.  درخواست این است که با این افراد متقلب که با اکانت های تقلبی تازه ساز، ده ده تا رای می دهند و لینک های احمقانه و تروریستی خود را داغ می کنند، مقابله شود.
-         دمکراسی یعنی اینکه هر کسی یک رای داشته باشد. اگر کسی بیش از یک رای داشت، می شود مثل احمدی نژاد و مجاهدین خلق. می شود کسی که از دمکراسی سو استفاده می کند و رای و حکومت را می خواهد بدزدد. دمکراسی و آزادی بیان به معنای این نیست که میدان را به یک گروه خاص و متقلب واگذار شود. اصول مشخص دارد.


در اینجا از مدیریت محترم بالاترین برای بار آخر می خواهم که تکلیف کاربران را مشخص کند، بهترین روش برخورد با این گروه تروریستی این است که تمام مطالب مجاهدین (چه مخالف و چه موافق) به صورت اتوماتیک به پشت فیلتر فرستاده شود.

یک گزینه هنگام ارسال لینک باشد که در آن پرسیده شود آیا لینک مربوط به مجاهدین است یا نه؟ اگر پاسخ مثبت بود، لینک به صورت خودکار به پشت فیلتر فرستاده شود، اگر کاربری هم دروغ گفت، حسابش بسته شود.

برای سو استفاده منفی آنها نیز، باید به این شیوه عمل کرد که منفی های گله ای آنها، زمانی که همزمان و با یکدیگر منفی می دهند، بی اثر شود.

نوشته های پیشین: 

نوشته های مرتبط:

لینک این مطلب در بالاترین----




۲ نظر:

ناشناس گفت...

درود به شما گمنامیان که حرف دل همه ایرانیان ازاده را زده اید من بی شرف تر از سازمان مجاهدین ندیده ام به زبان لری میگویم بی ناموس ترین سازمان سیاسی که ایران به خود دیده است که البته من با هواداران واعضای این فرقه کاری ندارم چرا که انها قربانی شخص مسعود رجوی زنباره ومریم رجوی هرجائی شده اند این دو شیطان که چونان جمهوری جهل وجنایت جمهوری اسلامی شیره جان مردم را مکیده اند باید فقط گفت تف بر ذات پلید هر دو من بعنوان یک ایرانی میگویم مسعود رجوی ومریم رجوی ایران را نخواهند دید باید این ارزو را به گور ببرنند ودر کنار خمینی پدر عقیدتی شان محشور شوند وباز هم تف ولعنت بر این دو هرزه مسعودرجوی که همخواب وهمبستر هزار زن مجاهد شد ومریم رجوی که بعنوان عاقد انها را به عقد این جرثومه کثیف مسعود رجوی در اورد باز هم فقط میگویم تف بر این ایدویولوزی کثیف که رجوی سردمدار ان است ودرود بر شما که ماهیت کثیف انها را برملا میکنید تمام

ناشناس گفت...

دنیا دارد به سمت پیش بینی های فیلسوف کبیر یعنی کارل مارکس میرود حالا شما هی عکس های مارکس رو بزارید کنار رجوی های بیسواد و دیکتاتور فقط به امثال کثافت شما که در کثافت غرق هستید باید خندید یه مشت گاگول احمق مغز شستشو شده

زنده باد کمونیزم
مرگ بر امپریالیزم، رجویزم و جمهوری اسلامی
و ننگ بر شما خایمالان ابرقدرت ها ننگتان باد