۱۳۸۹ مهر ۱۸, یکشنبه

نمی دانم این الله گرامی، چه مشکل روحی داشته که اینقدر به بریدن سر علاقه مند است! از همان دوران کوچکی ما با تیغ تیز ختنه روبرو شدیم که به نام الله قسمتی از بدن ما را بریدند !!

از روزی که به دنیا می آییم ، خطر بریده شدن سر توسط اسلام ، چون شمشیری آخته بر پشت گردن ما است، هنوز نمی دانیم این الله و اسلام چیست که با تیغ تیز آخته اسلام ، سر  آلت تناسلی ما را می برند. 
کمی که بزرگتر شدیم، خطر سر بریدن به انواع اقسامش در انتظار یک مسلمان است:  
اگر از اسلام برگردد  و بخواهد دینش را عوض کند، اگر به محمد فحش بدهد، اگر همجنس گرا باشد، اگر چهار بار شراب بخورد، اگر دزدی کند، اگر با کسی غیر از همسرش رابطه جنسی داشته باشد و الی آخر. 
من نمی دانم این الله گرامی، چه مشکل روحی داشته که اینقدر به بریدن سر علاقه مند است! از همان دوران کوچکی ما با تیغ تیز ختنه  روبرو شدیم که نام الله قسمتی از بدن ما را برید !!




۱۳ نظر:

ناشناس گفت...

گل پسر،

ختنه هم تو مسیحیت هست هم تو یهودیت. توی آمریكا(قرن ۲۱) قبل از اینكه نوزاد ذكور تازه به دنیا اومده رو مرخص كنند ختنه اش می كنند(از جمله پسر خودم رو). پشینهاد می كنم یك دوره عهد عتیق و عهد جدید رو بخونید. یك مقدار هم از كسانی كه كودك ختنه نشده و یا حتی ختنه شده دارند بپرسید ببینید آیا ختنه كمكی در بهداشت كودك خردسالشان داشته یا خیر.

ناشناس گفت...

انقدر ماله نکش به اون اسلامه اشغال تر از افکارت

ناشناس گفت...

من یک سوال دارم که جوابش رو نگرفتم :
با توجه به اینکه ختنه ، سنت رسول خدا نامیده می شود و دستور الله، خود رسول خدا رو کی ختنه کرده؟؟
اصلا خودش ختنه شده بوده یا نه؟ یا اینکه بر اساس معجزه الهی ختنه شده به دنیا اومدن؟؟
چون محمد که نه مسیحی بوده نه یهودی بوده، پس حتما تا و قتی که آیه ختنه (یا دستورالعمل دیگه) نازل شده ایشان ختنه نبودن! یا اینکه قبل از اینکه به رسالت برسن، ختنه کردن که اینطوری محمد میشه مسیحی یا یهودی، چون به ایین اونها عمل کرده...
لطفا بدون اینکه رگ گردنتون بزنه بالا جواب بدید.

ناشناس گفت...

اولا آیه ختنه در قرآن نداریم!!!
ثانیا رسولخدا(ص) و تمامی ائمه(ع) ختنه شده بدنیا آمده اند
ضمنا دین یعنی بایدها و نبایدها هر چند می دونم که به مذاق تنبلها و هوسبازها خوش نمیاد

خیرخواه

Unknown گفت...

ببخشید ولی تا زمانی که افراد ناقص العقلی مثل شما هستند یک سری به اسم دین هر کاری می کنند.خود محمد بار ها گفته که به جز قرآن معجزه ای نداره چطوری ختنه شده بدنیا اومده .در قران هم بار ها گفته شده که محمد هیچ معجزه ای نداره .تو رو خدا یکم فکر کنید بعد باور کنید.

ناشناس گفت...

ناشناس عزیز!!!
کامنتهای مسلمانان جالبه! شما گفتی:
؛اولا آیه ختنه در قرآن نداریم!!!؛
اینکه بدتر شد!! اولا این نشون میده شما اینقدر چشمتون بسته است که طنز رو نمیفهمید! دوما پس محمد ادای یهودیها رو در اورده بد جور!!!
یه جا دیگه گفتی: ثانیا رسولخدا(ص) و تمامی ائمه(ع) ختنه شده بدنیا آمده اند
میتونی یه دلیل بیاری برای اثبات حرفت؟؟؟
واقعا متاسفم براتون که منطق تو اون جسم بین دو گوشتون تعطیله!!!!!!!!!

گمنامیان گفت...

حامد خان،
محمد گفته هیچ معجزه ای به جز قران ندارد، درست.
می شود بگویی معراج و شق القمر چه بوده ؟!
از آن گذشته در این معجزه محمد، چرا دستور به برده داری، تجاوز و کشتن است؟!
چرا می گوید زنان خود را کتک بزنید ؟!

ناشناس گفت...

پیامبر اسلام و اجدادشون پیرو سنت ابراهیم (ع) بوده اند. اگر سری به عهد عتیق بزنید خواهید دید كه ختنه از زمان ابراهیم (ع) شروع شده است. اساسا پیامبر اسلام ادامه دهنده راه ابراهیم (ع) هستند و در قرآن هم ابراهیم مسلمان معرفی شده است.

در مورد اون دوستی هم كه تا هر چی میشه برده داری رو علم می كنه:
بی زحمت یه سری به تاریخ بزن ببین برده داری (اعم از كنیز و غلام) كجا زودتر برافتاد. توی خاور میانه عقب افتاده ما یا توی غرب پیشرفته. بعد از خودت بپرس توی خاور میانه عقب افتاده كه هیچ قانون حقوق بشری وجود نداشت (و نداره!) چه جور می شه كه یه همچین پیشرفت حقوقی رخ بده كه اساسا برده داری ریشه كن بشه؟

وقتی قرآن می خواد یه سنت نادرست رو كه قرنها نیاز به كار داره، رو براندازی كنه، معلومه كه باید براش قانون تعیین كنه. شبیه این كار رو در مورد شراب خوردن در جامعه اعراب انجام داد.
خیلی تخم ها رو می كارن تا چهل سال بعد ازش بخورن.



چه منو قبول دارین چه ندارین، یه پیشنهاد ساده دارم: ببینین تا چند روز بدون اینكه از فحش و توهین استفاده كنین می تونین توی وبلاگ مخالفینتون حرف بزنین.

ناشناس گفت...

سوال این نیست که کی زودتر برانداخت، سوال اینجاست که چرا ایینی که اینهمه داد سخن از کامل بودن میده باید یک همچین کاری رو از اول صحه روش بگذاره. اگر میخواست یه سنت نادرست رو براندازی كنه، چرا اینکار رو با بت پرستی انجام نداد و از همون اول موضع خودش رو معلوم کرد؟.
ببینید ما راجع به یک آدم عادی صحبت نمیکنیم، داریم راجع به آدمی صحبت میکنیم که بقول خودش به عالم وحی متصل هست و یک قدرت لایزال داره آز زبان او با مردم صحبت میکنه، پس هیچ اشتباهی ازش پذیرفته نیست.
با این تفاصیل وقتی تو غدیر خم میگه: « الیوم اکملت لکم دینکم» پس یعنی هیج نکته مبهمی و یا هیچ سنت نادرستی رو با قی نگذاشته، و گرنه میشه استخوان لای زخم گذاشتنه.
حالا وقتی محمد در سال ۱۳ هجری دینش رو تکمیل کرده، چرا باید حسن عسگری در سال ۲۶۰ هجری هنوز از برده و کنیز صحبت کنه؟ چرا بعد از ۲۵۰ سال این تزکیه رو از خودشون شروع نکردن؟
من اهل فحش دادن نیستم و در ضمن از کامنتت خوشم اومد:

چه منو قبول دارین چه ندارین، یه پیشنهاد ساده دارم: ببینین تا چند روز بدون اینكه از فحش و توهین استفاده كنین می تونین توی وبلاگ مخالفینتون حرف بزنین

ناشناس گفت...

ممنون از كامنتت برادر،

از حرفات این جور متوجه شدم كه این مساله مورد قبوله كه تدبیر اسلام برای ریشه كن كردن برده داری كارگر واقع شد. و حتی این هم مورد قبوله كه خیلی زودتر از جاهای دیگه این كار رو كرد. مشكلی كه مطرح می كنی اینه كه چرا اهمیتش درجه اول نبود. یعنی مثل بت پرستی خیلی محكم از اول باهاش برخورد نشده. راستشو بخوای نمی دونم!
فقط می تونم حدس بزنم . كه مثلا اگر از اول ممنوع می كردن، چه بسا در كشور های غیر اسلامی مجاور همچنان به برده داری ادامه داده می شد. حال آنكه با خرید بردگان از كشور های مجاور و آزاد كردن آنها درون كشور اسلامی به هدف نهایی یعنی ریشه كن كردن برده داری نزدیك تر می شدن. یعنی یه جورایی در دراز مدت این روش بهتر جواب می داده (كه داده البته و داریم می بینیم) ولی باز هم اعتراف می كنم كه این نظر شخصی خودمه و شما حق داری از من نپذیری.

برای اون دوستانی كه تازه وارد بحث شدن این نكته رو اضافه كنم كه سازوكار رسمی اسلام برای رفع برده داری به این ترتیب بوده كه از مالیات سالانه دریافت شده از مسلمانان برای اموری از جمله آزاد كردن بردگان استفاده می شده. سازوكار های حاشیه ای دیگه ای هم بوده از مانند آزاد كردن برده به جای پرداخت كفاره وقتی كه یك مسلمان روزه اش رو بدون دلیل نگیره و ... . البته پشیوایان دینی پا رو از این فراتر می گذاشتن و به بهانه های مختلف برده آزاد می كردن. حتی گاهی كنیز رو به عقد خودشون در می آوردن و این جوری از حالت بردگی درشون می آوردن.

ناشناس گفت...

من با اين حرفت كه اسلام برده داري رو ميخواست بر بياندازد مخالفم
بنظرمن اسلام نتونست برده داري رو ادامه بده
من مرجعم كتابهاي فقهي نيست كه همشون به يك طريقي ميخوان اين مسئله رو رفع و رجوع كنن
إز نظر تاريخي دارم ميگم هر حنكي كه اتفاق إفتاده چه در زمان محمد چه بعدش
مسلمونا كلي اسير گرفتن، و اصلا يكي إز اهداف اونها هم همين اسير گرفتن و برده داري بوده
همين ايران خودمون، ٦٠٠ سال تحت سلطه مسلمونا بوده و عين ٦٠٠ سال ايرانيها رو بعنوان برده به شهرهاي مختلف ميفرستادن
عمر رو فريدون كشت كه بعنوان برده به مدينه برده بودنش
حتي به اروپا هم حمله كردن ولي خدا رو شكر شكست خوردن گرنه هنوز براي رفتن مشهد بايد سوار الاغ ميشديم!!!
إز اين حرفا منظورم به اختلاف بين كتب فقهي است و اونچه در واقعيت اتفاق افتاده
چه در زمان محمد و چه بعدش، گفتارشون با اعمالشون جور در نمياد

ناشناس گفت...

سازوكارهای اسلام در مورد ریشه كن كردن برده داری كه من نقل كردم، نص صریح قرآنه.نه كتابهای فقهی. در تاریخ هم نمونه هاش هست. مثلا در زمان خلیفه اموی ابن عبدالعزیز، آن قدر مالیات جمع شده بود كه بعد از رسیدگی به بینوایان رفتن برده خریدن و آزاد كردن.(در مورد خوب بودن اقتصاد مسلمونا رجوع كنید به فیلم "ال-سید" با بازی چارلتون هستون و سوفیا لورن)

این مساله ای هم كه میگی در مورد برده كشی از ایرانیان رو اولین باره كه میشنوم. البته عمر یه آدم نژاد پرست بود و بین عرب و عجم فرق میگذاشت. مثلا میگن یه بار قانونی وضع كرد كه به موجب اون هیچ عجمی حق زندگی كردن در مدینه نداشت. فقط همین آقای فیروز یا به گفته شما فریدون(؟) رو چون آسیاب ساز ماهری بود مستثنا كرد. و بعد به قولی كه بهش داده بود وفا نكرد و فیروز هم اونو كشت. من فكر می كنم اینكه عمر توی این همه حاكمان عرب این قدر نزد ما ایرانیا منفوره احتمالا به دلیل رفتارهای نژادپرستانه اش هست.(بگذریم كه ما ایرانیا كم نژاد پرست نیستیم. مثلا در برخورد با همسایگانمون، همچون، اعراب، تركها، افاغنه، و پاكستانیا!)

در مورد جنگ مسلمونا با اروپایی ها: ‌راستشو بخوای طبق اعتراف خود غربی ها اگه مسلمونا با اروپایی ها رویارویی نداشتن، مقدمه رنسانس فراهم نمی شد و احتمالا به قول شما "هنوز براي رفتن مشهد بايد سوار الاغ ميشديم". (رجوع كنید به مستند ساخت كانال پی-بی-اس آمریكا، به نام اسلام، امپراطوری ایمان قابل دسترسی از گوگل ویدیو.Also, look at "Mohammad, Legacy of a Prophet" made by the same channel)

اینم اضافه كنم كه جنگای صلیبی رو مسیحی ها شروع كردن. (رجوع كنید به فیلم پادشاهی بهشت، ساخته ریدلی اسكات)

ناشناس گفت...

پوزش و تصحیح: سازوكار غیر رسمی(كفاره روزه) كه اشاره كرده بودم در قرآن نیومده. برای دیدن لیستی از سازو كارهای غیر رسمی كه در قرآن اومده به تارنمای زیر مراجعه كنید:http://bazkhani.blogfa.com/post-21.aspx
ولی سازو كار رسمی(مالیات) رو چك كردم و مطمئن شدم