۱۳۸۹ مهر ۱۰, شنبه

اگر الله توان ناقص کردن فرمانده عراقی عامل گلوله باران حسینه را دارند، چرا همان موقع حمله او را ناقص نکردند که این همه آدم هم کشته نشود؟!

یکی از سایت های مبلغ اسلام نوشته که فرمانده عراقی که دستور بمباران حسینه آبادان در زمان جنگ را داده بوده، یک دستش و دو پایش کنده شده و در شرایط خیلی بدی به سر می برد و نوشته :عاقبت دشمني ‌با امام‌حسين(علیه السلام)‌ دراين‌دنيا
چند نکته به ذهن من رسیده است: 
یک-
آیا  بیماری و ناقص شدن فرمانده عراقی، تلافی حمله به حسینه بوده است، و کار امام حسین یا خدا است؟! اگر چنین است ، چرا امام حسین و یا الله که توان ناقص کردن افراد را دارند، همان موقع این فرمانده عراقی را ناقص نکرده اند که نتواند به مردم بیچاره حمله کند؟!
دو-
این فرمانده بعثی احتمالا در اثر حمله نیروهای آمریکایی به این روز افتاده است، اگر چنین است، عجب الله و امام حسین خالی بندی هستند که از حاصل کار آمریکایی ها سو استفاده می کنند و سعی می کنند به اسم خودشان تمام شود؟!
سه-
اگر الله و امام حسین توان انجام چنین کارهایی را دارند، چرا این بلا را سر شمر یا یزید یا فرمانده لشکر یزید در کربلا نیاوردند که آنها در کربلا امام حسین و خانواده اش را (تیر تپر!!) نکند ؟!
چهار-
در آبادان ؛آن چه فرمانده احمقی بوده که اجازه داده این همه نیرو را در یک محل فاقد امنیت کافی در مقابل گلوگله توپ مثل حسینه جمع شوند!
اصولا در مدیریت کلان می گویند که مثلا شما نباید اجازه دهید همه جراح های قلب کشور سوار یک هواپیما شوند، چون اگر هواپیما سقوط کرد، کشور با بحران روبرو می شود.




هیچ نظری موجود نیست: