۱۳۸۹ آذر ۲۳, سه‌شنبه

تا حالا حرفهای منطقی ما رکیک محسوب می شده ، حالا اسم خودمان هم رکیک محسوب می شود، آفرین به مدیریت بالاترین

فکر می کنم کاربران بالاترین مرا می شناسند که نه توهین می کنم و نه از کلمات رکیک استفاده می کنم. امروز برای اولین بار دو اخطار پشت سر هم از بالاترین دریافت کردم که در دو لینک ارسالیم (اینجا و اینجا) ، از کلمات رکیک استفاده کرده ام. 
جالبت است که در یکی از لینک ها ، عنوان لینک فقط اسم سه کاربر بالاترین است ! یعنی تا کنون حرف های منطقی ما رکیک محسوب می شد ولی از این به بعد اسم ما نیز رکیک محسوب می شود ! 
اگر کسی در این دو لینک فوق کلمه رکیکی پیدا کرد و به من معرفی کرد، بنده درب وبلاگم را تخته کرده و گل خواهم گرفت و به عنوان جایزه دو تا توله خرس قطبی خواهم داد.

۴ نظر:

ناشناس گفت...

خب عزیزم "قنبل دوست" رو شما چی می دونی؟

ناشناس گفت...

آخرین لینکتون در بالاترین رو هم خوندم ( تا اونجایی که من دیدم آخرین)

من به هیچ وجه عقاید شما رو غلط نمی دونم
شاید خداپرست باشم، اما خداناباوری شما رو تحسین هم می کنم که صدبرابر از خداپرستی امثال بیشتر فکر پشتش خوابیده
اما
""چه کسی از دیدن لینک نقد اسلام از بالاترین فرار خواهد کرد؟!جواب کاملا مشخص است، کسی که طرفدار قمه زدن است ! ""
این عبارت یعنی چه؟
من خودم به عنوان یک کسی که در اسلام اشکالات فراوانی می بینم(چه بر پایه ی تاثیرپذیری آن از فرهنگ اعراب و چه از بابت اضافاتی که در طول قرنها در مورد اسلام دروغپردازی شده و و ..)این عبارت شما رو در واقع جمله ای ساده برای تعریف "مغلطه" می دانم
تا حدی این جمله نادرست بود که احساس کردم من متوجه مقصود شما نشدم
این یعنی چه گمنام گمنامیان عزیز من؟
هرکسی از نقد اسلام ناراحت بشه قمه می زنه تو سرش؟ یا از قمه زنان حمایت می کنه یا امثالهم؟

ببینید گمنامیان عزیز من
من شخصا از نقد اسلام در بالاترین آزرده شدم سال گذشته
بنده دیندار آنچنانی به حساب نمیام
اما سال گذشته بالاترین رفت و رفت تا جایی که "نمادی از جامعه ی ایران" نباشه
و نبود
بالاترینی ها لابی کردند،
بالاترینی ها به اعتقادات دیگران بی حرمتی ها کردند،
انگار نه انگار که در این جامعه زندگی می کنند
شخصا احساس کردم بالاترین شده "یک کلونی کوچک دورافتاده از جامعه ی ایران"
جامعه ایران مذهبی است؟
به هیچ وجه
من همچنین حرفی نمی زنم
جامعه ی ایران لایه های گوناگون داره
اما شخص بنده بسیجی ای رو دیدم که احتمالا با تفکرات "اسلام در خطر است" بزرگ شده بود
به میرحسین موسوی رای داد
و فردای انتخابات در جناح سبزها قرار گرفت
نماز جمعه ی سبزها رو شرکت کرد
و ضدخامنه ای حرفها زد
اما چه شد؟
شما
تاکید می کنم
شما و دوستان شما (شاید امثال germany بزرگوار) این چنین اشخاصی رو از میان ما راندید
چرا؟
چون این بسیجیان با افکار "اسلام در خطر است" تربیت شده بودند
و چه کسی است که نداند اگر ایران در دستان امثال شما باشد حقیقتا اسلام در خطر است؟

شما تمامی مسلمانان را "قمه زن" می نامید(به جمله ی نخست خود نگاه کنید، چنین نتیجه گیری ای از آن بدیهی است)
سپس می فرمایید این ها آزادی خواه نیستند
سپس می فرمایید این ها برن این مسلمانان به ملایان دیگری سواری خواهند داد
کدامین عدالتی، کدامین برابر چنین حقی به شما می دهد که عقاید دیگران را وارونه نمایید؟
عقاید دیگران را در دهانشان بگذارید و سپس نتیجه گیری نیز بکنید

گمنامیان گرامی
می گویند شما چندین نام کاربری دارید؟
من چنین اعتقادی ندارم و در جایگاه چنین قضاوتی نیز نیستم
اما نگاه کنید یکی از نظرهای زیر پیام خودتون رو
"لینکهای شما مثل تبریه که به تنه جمهوری اسلامی فرود میاد"

گمنامیان عزیز
حال همان تک عبارتی که من از ابتدای گفته های شما جدا کردم و در مورد آن پرسشها کردم باز بخوانید
کدامین عقل سلیمی (جسارت به شما نباشه) این نوشته ی شما را "تبر به تنه ی جمهوری اسلامی" می شمارد
مگر غیر از این است که رژیم جمهوری اسلامی ایران سالها تلاش کرده تا به بدنه ی مذهبی جامعه ی ما بقبولاند مخالفان آنها مخالفان اسلامند؟
مگر شما گامی جز در این راستا برمیدارید؟

عزیزی گمنامیان جان

ناشناس گفت...

http://balatarin.com/permlink/2010/12/15/2292137
please read this

Unknown گفت...

با عرض تاسف که بالاترین با این تصمیمات اخیر داره یه پایگاه بسیج اینترنتی راه مینازه که تمام موضوعات مربوط به ولایت فقیه حرف رکیک یا تجارت شناخته میشه فکر کنم اول باید برای عضو شدن فتوکپی کارت بسیج و معرفی نامه از دوتا سپاهی بگیریم و برای بالاترین فکس کنیم و بعدا هر موضوعی هم که مینویسیم با یا امام (ره) تمام کنیم .اطلاع رسانی کامل با سانسور یعنی وزارت ارشاد